“Jak wykorzystać wiedzę o najnowszych badaniach nad mózgiem, aby Twój Gość czuł się wyjątkowo w Twoim hotelu?” – Nagranie

O kursie

Perfekcyjna obsługa klienta w hotelu

Przez MÓZG do serca, czyli jak sprawić, by goście Twojego hotelu chcieli do niego wracać?

Co sprawia, że pobyt w hotelu jest wyjątkowy? Dlaczego niektórym zależy na kameralnej atmosferze, a inni uwielbiają pławić się w luksusie?

Być może Cię to zdziwi, ale ludzki mózg ma więcej wspólnego z tymi zagadnieniami niż Ci się wydaje, a wiedza na jego temat może Ci się przysłużyć bardziej niż niejedna strategia marketingowa.

To właśnie najnowsze badania nad mózgiem ukazują, w jaki sposób kształtują się preferencje każdego z nas. Płynące z nich wnioski mogą się okazać bezcenne w branży hotelarskiej, gwarantując jej klientom doświadczenie, które na długo zapadnie im w pamięć.

Czego nauczy Cię to wystąpienie?

Czy znasz już termin „biostruktura mózgu”? Według innowacyjnej metodologii o nazwie STRUCTOGRAM® w ogromnej mierze to właśnie ona odpowiada za to, jakich wyborów dokonujemy, co lubimy, a co nas odstręcza.

Wiedza na temat funkcjonowania każdej z biostruktur może się przełożyć na ogromną korzyść w branży hotelarskiej. Nagle stanie się dla Ciebie jasne, co tak naprawdę oznacza dla poszczególnych osób wysoki standard obsługi.

Zrozumiesz, kto z Twoich gości będzie oczekiwać wzmożonej atencji, kto będzie się koncentrować na przyjaznym usposobieniu pracowników, a kto doceni profesjonalny dystans.

Odkryjesz, co może drażnić Twoich klientów i dowiesz się, jak skutecznie ich do siebie nie zrazić.

Poznasz odpowiedź na pytanie, czym tak właściwie jest wyjątkowy pobyt w hotelu, dostrzegając przy tym indywidualne potrzeby każdej z biostruktur. Zauważysz, dlaczego uniwersalne, szablonowe techniki bywają zawodne i nauczysz się pozytywnie zaskakiwać swoich gości.

Wykorzystując innowacyjną, a zarazem wyjątkowo praktyczną wiedzę o mózgu, sprawisz, że goście Twojego hotelu będą chcieli do niego wracać oraz dzielić się doświadczeniem pobytu w tym miejscu z innymi. Ich rekomendacje wzbudzą ciekawość, która pomoże Ci zbudować renomę – a w rezultacie zwiększyć sprzedaż.

W skrócie: zobaczysz, dlaczego droga do serca klienta wiedzie przez jego… mózg!

Dla kogo jest to wystąpienie?

Wiedza zawarta w tym nagraniu przyniesie Ci wartość, jeżeli:

  • prowadzisz własny hotel lub inny obiekt noclegowy;
  • zarządzasz zespołem pracowników odpowiedzialnych za obsługę gości hotelowych;
  • odpowiadasz za PR i marketing hotelu, w którym pracujesz;
  • myślisz o postawieniu pierwszych kroków w branży hotelarskiej;
  • zależy Ci na tym, by stworzyć miejsce, do którego chce się wracać.

Otwórz się na przełomowe naukowe odkrycia i zagwarantuj swoim gościom nowy wymiar komfortu. Zdziwisz się, jakie to proste!

Zobacz, co mówią o nas inni

Tak wypowiadali się w mediach społecznościowych uczestnicy konferencji, którzy wzięli udział w wystąpieniu Ani:

Dla mnie osobiście to był jeden z najważniejszych dni. Wartość, jaką otrzymałem, była znacznie wyższa, niż się spodziewałem. Dziękuję 🙂

~ Rafał

A ja gratuluję wystąpienia! Fantastyczna energia! Merytorycznie, ale na luzie i z dużym poczuciem humoru. Dołączam do grona obserwatorów!

~ Ewa

Aniu, dziękuję, że nadałaś spotkaniu luz, ale jednocześnie dostarczyłaś mnóstwo wiedzy! Według ankiety, Twoje wystąpienie otrzymało najwyższe noty!

~ Rafał

Pokaż więcej

Zawartość kursu

Jak wykorzystać wiedzę o najnowszych badaniach nad mózgiem, aby Twój Gość czuł się wyjątkowo w Twoim hotelu?

  • Nagranie
    42:35

Oceny studentów i recenzje

Brak opinii
Brak opinii
Scroll to Top
0